33 Comments

  • Walker Batu 3 weeks ago

    TABİ AQ İNŞ

  • Berkay Sır 3 weeks ago

    abi ilk like ilk yorum kalp

  • MYusuf 3 weeks ago

    ilk

  • Umut Karaatlı 3 weeks ago

    Ilk

  • Mubarek Fare 3 weeks ago

    ilk

  • Umut Karaatlı 3 weeks ago

    5. Görüntüleme 5. LIKE 2. Yorum

  • Umut Karaatlı 3 weeks ago

    PusuLOL SABITLEE

  • Skayrus 3 weeks ago

    Adamsıın <3

  • halil keser 3 weeks ago

    ilk yorum galp

  • FevzicanLoL 3 weeks ago

    lan aq zaten başka oyun oynamıyosun neden maykıraft sörvayvıl geyms oynuyoruz diyosun ki

  • Serdar HD 3 weeks ago

    Pusuuu

  • Oyun Gamer 3 weeks ago

    Vay Amk İlk Defa Yorumum Sabitlenmiş? mQ? <3

  • BayKamuflash 3 weeks ago

    Sa
    <3

  • Umut Karaatlı 3 weeks ago

    Öyle target mi olur aq yarım saat target

  • PurposeLess Gaming 3 weeks ago

    ABİ Bİ BENİ VİDEONA ALSAN SKYPE baran.aydin.1420 eklermisin

  • BahadırStrafe 3 weeks ago

    <3

  • Küçük Mayınkrafçı Çocuk 3 weeks ago

    17. yorum 17. like

  • Küçük IsmetRG 3 weeks ago

    abi mcsg açılmıyacak bence

  • Coldspezz 3 weeks ago

    Abi Skini Kullanacakmısın Sana Yaptığımı 🙂 <3

  • Taylan Beyazdoğan 3 weeks ago

    YagizLOL skype e bakk

  • Deniz R3KT 3 weeks ago

    MCSG açılsa bile Badlionda oynicaklar çünkü MCSG AÇILDIGI İlk gün badlionda az kişi kalcak ve MCSG nin pluginleri deişti sevmeyen insanlar Badliona gelicek.

  • Tolga RL 3 weeks ago

    Pusu!

  • xMubarek İnsan 3 weeks ago

    Sex mada faka

  • Enes Aydın 3 weeks ago

    Badlion mcsg nin tırnağı olamaz

  • scyazici 3 weeks ago

    Badlion ne mcsgnin yanında

  • Mustafa şahin 3 weeks ago

    abi skype bak

  • AksiOyun TR 3 weeks ago

    abi ben SimpleStrafe oyundan çıkmamın sebebi elektrikler kesildi
    seni seviyorm abii <3

  • MultiDirecTional Brothers 3 weeks ago

    bana abone olanın inş 10 çocucugu olur <3

  • AksiOyun TR 3 weeks ago

    0 dislike xD

  • AksiOyun TR 3 weeks ago

    abi senin viedo na gelmek istiyorum ne yapmam lazım

  • Batu KS 3 weeks ago

    İLK DİSSLİKE

  • SıfırBir Seven Adam! 3 weeks ago

    Nah MCSG Badlion kadar olamaaz BUGISOFT GIBI badlion pardon HACKLION’MIYDI TARGETLION’MUYDU NEYDI O İŞTE
    MCSG’NIN YERINE KIMSE GEÇEMEZ LAN ÇILDIRTMA ADAMI MCSG efsO Ne badlion’mış mk MCSG daha iyi mk
    SAÇMALAMA BADLION,MCSPAINPVP,HYPIXEL MCSG KADAR DEĞİL HE BELKI HYPIXEL ZORLAR HADI eyw

  • Mustafa RG 3 weeks ago

    Abi mcsg prim yaparlar ama badlion ocu de oynamki istersin

Comments are closed.