Evet Arkadaşlar Ben Samet Bu Kanalda Bu Videoda Olduğu Gibi

36 Comments

  • Çikolatalı Şarap 4 weeks ago

    *sa*

  • Halil Bey 4 weeks ago

    ilk

  • Fearless 4 weeks ago

    İLKKKKKKKKKKKK

  • sersem adam 4 weeks ago

    ilkkk yeeee galppp

  • Bedirhan GT 4 weeks ago

    Sa abi 🙂

  • iBallys TR 4 weeks ago

    İlk pusu sabitle laa

  • GANGSTAR GAMER 4 weeks ago

    pusu ilk ya da ikinci yorum 4. like

  • sersem adam 4 weeks ago

    başarılarının devamını dilerim abi nice 5k lara 10k lara 100k lara 1m lere 5m lere 10m lere 50m lere 100m lere 500m lere 1000m lere aminnn inşallah <3 sabitlermisin o kadar yazdım bea

  • Mutlu KaKtüS 4 weeks ago

    6. like 8. yorum pusu adamsın

  • Barış Strafe 4 weeks ago

    pusu galiba

  • xKaymakamS 4 weeks ago

    sexinci like xd

  • Çikolatalı Şarap 4 weeks ago

    *abi double cheast te bi solunu açıp itemleri alabiliyosun birde sağını ikiyerdende item çıkıyo SEN TEK YERİN İAÇIYOSUN*

  • Çikolatalı Şarap 4 weeks ago

    *TIKLADIM LİNK TELE :D*

  • AlperYS 4 weeks ago

    sea <3

  • GOK - Samet 4 weeks ago

    SLÖM

  • EFE Ugurlu 4 weeks ago

    Videodaki PACK GET THE PETE SABİTLERMİSİN

  • Kaan PvP 4 weeks ago

    abi <3

  • Atomic Astro 4 weeks ago

    abi tıkladım alirim bi kalbini ve sabitlemeni

  • iKurtuluş Winner 4 weeks ago

    sa

  • Sinsi 4 weeks ago

    Abi Beni Videona Alırmısın Aktifliğim Aşırı Düşük :/

  • xProDede 4 weeks ago

    VİDEODAKİ TEXTURE PACK NE ABİ PLS <3

  • Thorneos ! 4 weeks ago

    10:01 😀

  • Kerem RS 4 weeks ago

    Abi kesin video depo

  • Revenge ツ 4 weeks ago

    *SANA ŞEKİL ŞUKUL YAPTIĞIM İNTRO :Q.EwWE. – LAYK.*

  • Eren Erkal 4 weeks ago

    sea <3

  • bilgisyar dersleriTV 4 weeks ago

    sbi sen adama vuruyon ya vurmuyon gibi gozukuyo

  • XSPARYS 4 weeks ago

    PARAA SSANAA KURBBANN OLSUNN AAAAQQQQQQQ 30. LİKKKE 137. GORUNNTULENMME 36. LİKEEE

  • iNadirKazimov 4 weeks ago

    Galp <3

  • XimerTracks - NCS Music & Remixes 4 weeks ago

    @xAngelsCry. Hey man, you upload the same sort of content, I thought we could collab. I’ve subbed to you already so I’d appreciate if you would to sub to me here youtube.com/XimerTracks

  • Mehmet Caglar 4 weeks ago

    Organ mafyasi degilim ama alirim bi kalp♥♥

  • xVenomPvP 4 weeks ago

    benim param yok ama link tl ye tiklarim <3

  • İbrahim AktaşTR 4 weeks ago

    Hayat Fani
    Ölüm Ani
    Birkere Sabitlesen
    Ne Olur Yani

  • Reyiz X 4 weeks ago

    adam Oynuyo

  • Gamer 4 weeks ago

    Abi kötü çıkmasın ama biz zenginiz ama sana para veremem çünki gürcistanda yaşıyoruz vere bilsem hiç videona filan çıkmam sana hediyye olarak 500-1000 tl filan verirdim çok k.b 🙁

  • Suat Çoban 4 weeks ago

    Şerefsiz 12 13 yaşındakı çocuklardan para istiyorsun paran yoksa alma benim razer klavyem var ama her ay babamdan 100 tl aldım senin gibi Akidişler klavye almam lazım para için bağış atın linke tiklayin demedim adam ol yada adamlıgini bil 😠

  • DEAZZERS 4 weeks ago

    KARDEŞİM PARA GÖZ SANMAYIN BENİ DİYOSUN HAL VE HAREKETLERİN RESMEN BEN PARA GÖZÜM DİYOR . DİYORSUN Kİ BANA PARA GÖZ DEMEYİN SONRA 10 LİRADAN AŞŞAĞI BAĞIŞ ATMAYIN DİYOSUN . BUNDAN NE ANLIYALIM YANİ BİZ ?

Comments are closed.